Zwroty, reklamacje
Zwroty
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku rezygnacji z zakupu należy:
otrzymany produkt odesłać na adres: Passerella ul. Słowiańska 101a 32-085 Modlniczka wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu załączonym w wersji papierowej do każdego zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania zamówionego towaru. Prosimy by zachować numer nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować czy dotarła ona do odbiorcy.
- Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas z opłatą za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, bez śladów użytkowania, ze wszystkimi częściami
- towaru ( np. metki ), dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, zostanie odesłany niezwłocznie do Nadawcy - zwrot zostanie
- nieuznany.
Reklamacje
W przypadku reklamacji towaru prosimy o pobranie zgłoszenia reklamacyjnego, dokładne jego wypełnienie i dołączenie wraz paragonem do odsyłanego towaru.
Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony oraz wysłany na adres: Passerella, ul. Słowiańska 101a, 32-085 Modlniczka
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Prosimy by zachować numer nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować czy dotarła ona do odbiorcy.
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki od klienta.